En latte och ett ståbord tack!

Det är inte skönt att ha på sig jeans som spänner i midjan när man har ett jobb där man för det mesta sitter ner. Så nu sitter jag här med den översta knappen uppknäppt, som om jag satt hemma i soffan (fast då skulle jag å andra sidan ha mysbrallor på mig). Börjar dessutom även få ont i sittmuskeln, vilken muskel det nu är, och det känns som att min rumpa bara blir plattare och plattare. Hjälp! Därför måste jag genast avsluta dagens arbete för att fika med Kattisen på stan istället. Undrar om något av fiken har ståbord?


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

jag har med stillasittande jobb och min rumpa är skrämmande platt, ush

Postat av: Minja

Självklart får ni det! Och jag ser ingen anledning till att ni inte skulle komma, sådeså!! Hoppas jobbet går bra imorgon, snart är det helg! Kramar

2008-11-20 @ 20:58:28
URL: http://hardnoclife.blogg.se/
Postat av: sanna

nu är de ju så att den kostar typ 2000 spänn....men om du vill köpa en till mig i julklapp så visst gärna!!;) Göra i helgen då? Var det imorn ni skulle till sthlm?? PÖSS!

2008-11-21 @ 00:04:29
URL: http://susenlusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback