Vem kan jag stoppa mig när jag bara rullar fram?

Kvart över fem sa jag yrvaket hejdå till min älskling. Några timmar senare säger jag hej på msn. Känns lite konstigt. Nyss satt han här i soffan och nu är han där i Barcelona. Vi fick några mysiga dagar i alla fall. Bröllopet var fint. Så stämningsfullt när bruden vandrar in i kyrkgången tillsammans med sin pappa som sedan överlämnar henne till sin blivande. Måste vara en härlig känsla, men även nervöst och lite läskigt.

I dag har jag exjobbat hela dagen. Kändes som jag fick något gjort för en gångs skull. På kvällskvisten tog jag mig i kragen och for iväg till Friskis. Det var flera veckor sen jag tränade sist så det var lite kämpigt. Kändes skönt att rulla dit på en cykel i alla fall. Ringde på en cykelannons i torsdags, visade sig att cykeln fanns tvärs över gatan så det var snabbt fixat. En röd Monark utan växlar. Den går fint!

Dags för sängen nu. En tom säng...


     
Bröllopsfina!              Älsklingen njuter av hans favvo, korv med bröd.

Kommentarer
Postat av: sanna

Äntligen lite uppdatering!!Förstår att du har mycket å göra.....Ses snart! PÖSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback