Mätt och trött

Oj vad mätt jag är. Jag, Kattisen, några av hennes afrikanska vänner och Emma grillade ikväll. Smakade riktigt bra! Blev en hel buffé med kött, sallad, tzatsiki, bröd och gratinerade nachos . Sköljde ner det hela med lite rosévin som var kanongott! Nu är jag supertrött efter en intensiv vecka av exjobbande. Men vi är så gott som klara och snart är det över!
Frågan är bara vad jag ska göra då... Går inge vidare med jobbsökandet. Har väl sökt si så där tjugo jobb sammanlagt, men inget napp hittils. Måste kanske lägga i en högre växel...

Kommentarer
Postat av: knattis

Gumman, du måste visa att du är bäst för jobbet!

Postat av: louise

Du kommer absolut hitta ett perfekt jobb för dig! Du är bra, på mycket och det kommer arbetsgivare också snart inse!

2008-06-03 @ 21:27:32
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback