Jag hinner inte med

Oj, nu var det längesen. Har blivit mycket exjobbande på senaste tiden, men också mycket annat. Syster var här på besök förra helgen och den här helgen var jag hemma i Tällberg. Hann med 2-års kalas, party hos Åsa på Valborg och en hel del jobb. Jobbade fredag, lördag och söndag på fiket. Eftersom det var Rättviks marknad var hela Rättvik fyllt av människor och därmed fiket också. Är en aning utmattad. Dessutom drabbades jag av någon konstig magsjuka igår kväll. Mådde illa, spydde, sov och sen var det bra. Tur det, för i morn kommer Älsklingen hem! Jag som tyckte att det var så lång tid tills han skulle komma och nu har all den långa tiden bara susat förbi. I helgen ska vi på bröllop i Norrköping. Älsklingens kusin (som jag aldrig träffat) ska gifta sig. Är alltid mysigt att gå på bröllop tycker jag, ligger så mycket kärlek i luften! Ska bli mysigt att bo på hotell också och att få äta hotellfrukost! Jag ska äta ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej vännen!
Va kul det var att träffa dig en sväng igår!
Om du känner nån dag att du har nån timme över eller nåt får du gärna höra av dig så kan vi ta en fika eller nåt!
Jag bor typ 4 minuter från MDH så en fika hos mig nån dag vore kanske inte fel?

Kram!
("langen går"!!! minns du?)

Postat av: Karin

Ja jag har samma nummer som förut, och jag har ditt nummer också! Va bra!
Ja nästa torsdag låter jättebra! Vi kan ju höras av lite närmare i nästa vecka!
Ha det bra tills dess!
Kram

2008-05-07 @ 17:51:06
URL: http://kexor.blogg.se
Postat av: sanna

Tja! Har en liten fråga. Om du kommer hem till konfirmationen har du möjligtvis lust å göra mig en tjänst? Har näligen sett ett tidningställ på designtorget som jag skulle vilja ha. Tänkte höra om du ville köpa de om jag överför pengar? Fast de är rätt stor så kanske är jobbigt å ta de på tåget.....fst de är nog ganska lätt. PUSS!

2008-05-11 @ 21:10:06
URL: http://susenlusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback