Ännu en röd pryl!

Snart dags för sängen men ett litet inlägg ska jag väl hinna med!

Började dagen med att få respons på rapporten av vår handledare. Hon sa väl egentligen inte så mycket. Jo, att vi är redo för att gå upp! Kattisen har gjort ett enormt arbete med rapporten. Du är grym gumman! Jag har på något sätt fått ansvara för det "roliga", layoutandet och sånt. Det var nog en bra idé. För med min takt när det gäller rapportskrivande hade vi nog inte fått gått upp förrän i augusti. Jag har ägnat eftermiddagen åt att djupläsa rapporten och verkligen funderat över vad det står, ordval, meningar m.m. Tog sin lilla tid.

Innan det var jag på Ikea en sväng. Huvudsyftet var att ta en bild på Ikea till vårt examensarbete. Men jag behövde också inhandla diverse nödvändigheter och som vanligt när man vandrar igenom Ikea hamnar det lite mer än planerat i den blå kassen. Det nödvändigaste, enligt mig, var i alla fall en ny badrumsmatta, ny toaborste och servetter. Köpte även ett nytt täcke trots att jag har två där uppe på loftet.  De är för tjocka och varma så att jag typ får svettningar var och varannan natt (tänk på att värmen stiger uppåt). Det som jag köpte är tunt och ska tydligen transportera bort svetten från huden. Sprang in en sväng på Ica Maxi också och hittade en utmärkt spaghettiburk (som jag har letat!). Dessutom är den röd och passar därmed ihop med mina andra röda köksattiraljer.

Godnatt!

image196
Uppladdning för rapportläsande!


Kommentarer
Postat av: sanna

Vill se spaggettiburken, en bild tack! PÖSS!

Postat av: knattisen

Vad du är söt gumman. Det är också grym! Fett grym till och med! På lördag är det skaka rumpa som gäller.

2008-05-22 @ 23:26:39
URL: http://knatzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback