Me gusta Barcelona

Hola amigos och glad påsk!

Som ni kanske märker har inte bloggen varit min högsta prioritet under mina dagar här i Barcelona. Men dagen till ära kände jag att det var dags. Sitter här under ett täcke och myser medan de andra är på fotboll, så vad passar inte bättre än ett blogginlägg? Visst hade det varit kul att följa med på matchen men min plånbok säger nej till 69 euro.

Veckan har rusat fram samtidigt som det känns som att det var längesen jag hoppade av bussen vid Plaza Catalunya och kramade om Älsklingen. Här har våren tagit fart på riktigt så vädret har mestadels varigt soligt och skönt. Jag har passat på att njuta av solen på taket här ovanför lägenheten i en gammal fallfärdig soffa. Hur härligt som helst! Annars har vi mest ätit, sight-seeat en aning, druckit Estrella och skrattat åt Martins och Älsklingens Hey Baberiba-imitationer. Trots det sköna vädret har jag frusit ganska mycket. Lägenheten är ganska kall och fuktig så man blir aldrig riktigt varm här inne (förutom under täcket). Kvällarna har också varit ganska kalla och kanske har krävt en extra tröja egentligen. Därför är jag nu lite snörvlig.

I morgon åker jag hem, vilket inte känns allt för roligt. Nu ska jag lämna det varma täcket för att gå ner på gatan och köpa något käk. Min mage skriker efter något göttigt efter gårdagens så kallade röj.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

Postat av: sanna

Halloj! Vill oxå ha värme å vår. Här hemma har de vart riktigt kallt, fast soligt vissa dagar. Har jobbat hela påsken. Träffade idisen en sväng idag!!! Imorn far jag till sthlm, ska på en intervju å sen åker jag vidare till Uddevalla. Sen komme papi å kanske mami ner till helgen. Miss you!! Får ta å höras snart! Pöss

2008-03-24 @ 20:36:23
URL: http://susenlusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback