Jag skulle behöva en rejäl dos energi

Just nu är jag en trött och en aning stressad människa. Så akta er! Älsklingen, du vet vad jag menar. I helgen var jag hemma och jobbade samtidigt som jag försökte hinna med att träffa nära och kära som jag inte träffat på länge. Hann åtminstone med att dricka vin med Åsa, prata spa-weekend med mormor och gosa med min så gott som nyfödda kusin Hilda (i typ fem minuter). Hann tyvärr inte med Carro :o( som av en händelse råkade vara hemma samtidigt som mig. Det får bli en fika i Stockholm istället.

Dagen har bestått av en hel del tågåkande. Först från Tällberg till Stockholm för ett möte på Centrum för Lättläst. Sen vidare till Eskilstuna för att lyssna på vad eventuella arbetsgivare har att erbjuda (intressant men en aning ångestframkallande). Sen hem till Västerås och Kattisen som bjöd på supergod pastagratäng och ännu godare chai latte. Det satt fint!

Nu sitter jag här och försöker strukturera upp mitt liv och vad som bör göras innan jag åker till Barcelona om en vecka. Ska bli härligt att få åka bort en vecka med samtidigt blir jag stressad över allt som den här kursen innebär och allt planerande inför ex-jobbet.

Kommentarer
Postat av: kattisen

Gud, jag ska nog inte läsa på din blogg på ett tag. Själv vet jag inte hur jag ska orka 12.5 veckor till. Sitter med mitt vinglas för att uppmuntra mig själv... Fan gumman min hjärna exploderar! Du ska bara ta ditt välbehövliga avbrott i Barcelona och njuta. Varför oroa dig för sånt som du inte kan påverka. Vi kommer hamna i juni, jag lovar.

Postat av: sanna

Jag vet, visst är dem!!! Gått bra i skolan idag? Slår en pling imorn kanske. PUSS!!

2008-03-12 @ 23:41:05
URL: http://susenlusen.blogg.se
Postat av: Sandra

Hoppas du får en bra dag :D

K R A M

2008-03-14 @ 13:44:28
URL: http://snaddra.blogg.se
Postat av: sanna

Saknar dig!!! Slår kanske n pling ikväll eller idag. Mami å papia ska ju bort.....Hoppas du får de jättebra i Barcelona, vill oxå följa med.... Puss

2008-03-15 @ 11:40:26
URL: http://susenlusen.blogg.se
Postat av: sanna

Glad påsk på dig oxå!!! Fått nått påskägg av loffen? Gjort i helgen då? Själv så har jag jobbat å jobbar imorn med....jobbigt. PUSS

2008-03-22 @ 22:35:48
URL: http://susenlusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback