Livets glada dagar

Mitt bloggande glappar lite... Så vad har hänt sen sist?

> Älsklingen har fyllt 25 år *fanfar* vi firade honom med massa god mat och min hemmagjorda tårta.

> Vi har tagit flyget till Kalmar och befinner oss nu på Oknö där Älsklingens föräldrar har sommarstuga. Den ligger alldeles vid havet. Beautiful! 

> I går paddlade vi runt Oknö med en trampkajak och en vanlig paddelkajak. Det var riktigt roligt att paddla med den vanliga kajaken. Jag fick in ett grymt bra flyt (om jag får säga det själv) i mitt paddlande och fullkomligt gled fram över vattnet, samtidigt som jag försökte sjunga alla havsrelaterade sånger jag kunde komma på. Bra träning för armarna också! Paddelsemester, någon?

> I dag har vi ätit mamma Karins pannkakor, besökt en loppisaffär och lyssnat på ett jazzband i en klosterruin.

> I morn ska vi ta färjan över till Borgholm och leka turister :o).

> På lördag tar jag tåget mot Västerås och Kattisen! Vi ska kramas, dricka vin och skaka rumpa, eller hur?!

Livet är ganska skönt just nu, om jag glömmer bort att tänka på framtiden, jobb, pengar och allt vad det innebär.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ha en trevlig helg :)

Postat av: kattisen

Ja eller hur!

2008-07-25 @ 08:28:03
URL: http://knatzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback