Förlåt...

...för att jag är så seg med att uppdatera. Lovar att jag ska bättra mig. Har tänkt lägga upp bilder flera gånger men det har inte blivit av på grund av att bilderna finns på min dator och internetet på Älsklingens dator(en dum PC som inte vill som jag vill). Jobbigt ju. Trivs i alla fall som fisken i vattnet här i stugan. Varvar skrivandet med målande, gräsklippning och lite jobb på fiket då och då. Nu i veckan tog jag och Älsklingen på oss ett jobb åt en gammal tant också. Det handlade om att röja bort ett övervuxet hallonland och köra bort megastora tallgrenar. Tror vi körde typ tio vändor med fyrhjulingen och vagnen. Tog hela dagen och har fortfarande träningsvärk i armarna efter allt krattande. Men det var skönt att vara ute och tanten var helskön, 88 år och pigg som en lärka.

I helgen får vi besök av Martin och Minja. Mycket trevligt! Ska dock jobba hela helgen för mamma som är sjukskriven. Hon fick åka in akut för ungefär en vecka sedan. Visade sig att hon har en muskelinflammation i nacken, så nu går hon runt med en halskrage. Stackars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback