Hur dansar man så att endast rumpan rör sig?

Idag har varit en vimmelkantig dag. Kattis väckte mig med ett sms 12.14 och sen dess har jag varken kunnat prata eller skriva normalt. Beror förmodligen på gårdagens festande. Jag, Kattisen och Adde hade bestämt oss för att gå ut och skaka våra rumpor. Vi laddade upp med drinkar i Addes nya studentlya där disco (eller vad det nu heter) varvades med reggae, hiphop och afromusik. Kvällen fortsatte på Konrad där vi kom in gratis efter en stunds velande (ibland är det bra att vara velig) och efter att dj:n lovat att spela lite Adde-musik. Oj vad vi dansade! Oj vad det var kul! Jag och Kattisen avslutade kvällen på Mcdonalds där jag åt en supergod El Maco med nachochips i. Sen traskade vi hemåt och nånstans på vägen måste det ha slagit till. För när jag kom hem kände jag mig helt plötsligt jättesnurrig. Pratade med Älsklingen tills vi helt plötsligt började bråka om nånting. Jag kläckte ur mig massa dumma saker (fy på mig) så bråket var endast mitt fel. Jag var på krigsstigen, enligt Älsklingen. Jag saknar honom ju bara... Men men... det var en kul kväll i alla fall!

image124
En festglad trio

Kommentarer
Postat av: kattisen

Adde i värsta centrum!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback