Hilda is the name

Är på den lediga sidan där här veckan. Har ett litet uppehåll innan nästa kurs börjar på måndag. Eller, helt ledig är jag förstås inte. Läser en bildkurs på distans som jag skulle ha tagit tag i förlängesen men har varken haft tid eller ork. Nu när jag väl börjat med den inser jag hur mycket man kan göra med en bild i Photoshop. Det är en rolig kurs men den tar tid. Passar på att göra lite nytta också. Igår storstädade jag lägenheten vilket tog typ hela dagen, så nu är det rent i så gott som varenda liten vrå.

Kattisen och jag har tagit oss i kragen och kört igång med Friskis igen. Det känns. Värker i varenda muskel när jag tvingas förflytta mig från soffan. Ganska skön känsla egentligen. Ett bevis på att jag rört på fläsket!

I helgen ska jag hälsa på Lillasyster i Uddevalla för första gången sen hon flyttade. Ska bli kul att se hur hon har det! Vi ska shoppa i Göteborg på Lördag. Jättelängesen jag var där så ska bli kul att bara se staden.

Förresten, har ju glömt att berätta att jag fått en till liten kusin. En liten Hilda. Så söt! Nästan så man blir lite barnsugen.

Kommentarer
Postat av: kattisen

Åh, ja hon är barnasugen! Jag längtar redan.

Postat av: Ida

Håller till och håller till... skriver inte allt för ofta. Miss u too! :)

2008-01-17 @ 12:24:29
URL: http://trudie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback