lilla O

Nu har han kommit hem, lilla O eller Loff loff, eller Loffen eller Offe eller Lillbosse eller vad vi nu ska kalla honom. Älsklingen, helt enkelt. Han har många smeknamn som i de flesta fall används bakom ryggen på honom, speciellt bland mina vänner. Nog om det. Han är hemma och det är underbart! Igår var det ju alla hjärtans dag som ni säkert uppmärksammande på ett eller annat vis. Vi hade picknick i solen nere vid hamnen. Picknickryggsäcken bjöd på bland annat mackor, ägg, varm choklad och mina grymt snygga hjärtmuffins!  Det var skönt så länge vi satt ner i lä men sen när vi skulle gå hem höll vi på att frysa fingrarna av oss.

  
Mys med muffins!

Förutom all glädje över att Älsklingen är här har jag även en spa-weekend på Selma Lagerlöf-spa att se fram emot. Jag är en av de 10 lyckliga vinnarna (av 3000 tävlande) som får ta med mig själv och en person till på Spa! Tävlingen gick ut på att motivera en person som jag skulle vilja bjuda på en spa-weekend. Jag motiverade min kära mormor som jobbar och sliter på familjeföretaget trots sina 71 år. Vad gör man när det råder  personalbrist? Hon och jag ska i alla fall åka till Sunne och njuta av god mat, lyxig omgivning och sköna behandlingar. Såååå nice ska det bli!


Kommentarer
Postat av: sanna

Vilka fina muffinsar!!!! Ska ni göra i helgen då??+ Vill oxå åka på spa....=(

Postat av: Karin

Vad avundsjuk jag blir på Spa-vinsten. Det är ju helt otroligt att vinna något sådant!
Visste du att namnet Lilla O kommer från en barnbok?
Kram till er båda!

2008-02-16 @ 15:10:19
Postat av: Ida

Skönt med spa! Din mormor är iaf väldigt mycket värd det. Vilken krutgumma :) Tack för alla hjärtansdags kortet. Gjorde mig glad! kramar

2008-02-16 @ 18:00:47
URL: http://trudie.blogg.se
Postat av: Ida

Tårtan var riktigt god också :)

2008-02-17 @ 17:44:10
URL: http://trudie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback