Firande i dagarna tre

Då var det tyst och tomt igen då. Mitt besök har åkt hem och jag har blivit ett år äldre. Firandet började i torsdags med Kattisen som kom med lasagne och världens finaste tårta till mig! En riktig Zanzibar-tårta på alla dess sätt kan man säga. I fredags (på självaste födelsedagen) kom mamma och Lillasyster. Fick fina presenter och braiga pengar. Ångesten över mina dyra biljetter till Barcelona över påsk börjar släppa en aning. (Ja, jag åker till Älsklingen en vecka i mars!) Igår tog vi bussen till Ikea och jag handlade som vanligt massa saker som jag inte hade tänkt handla. Men det mesta var faktiskt nödvändiga saker måste jag säga. På kvällen åt och drack vi gott på restaurang.

Nu är det inte många dagar kvar tills jag får njuta av min bästa present. På onsdag kommer han!


Finaste tårtan jag någonsin fått


Mitt söta besök


Ser jag äldre ut?

Kommentarer
Postat av: sanna

Tack för en jättemysig helg!!! PUSS!!

Postat av: kattisen

Zanzibar is my cravings! Du ser inte ett dugg äldre ut, men snart har du framtiden i dina händer. Jag längtar tills på onsdag för din skull.

2008-02-11 @ 17:46:45
URL: http://knatzo.blogg.se
Postat av: sanna

En stor PUSS på alla hjärtans dag!!! Romantisk middag med loffen ikväll eller?? Miss you! PUSS på rumpan!

2008-02-14 @ 08:54:36
URL: http://susenlusen.blogg.se
Postat av: Georgia

vilken god tårta det såg ut som, grattis i efterskott :)

2008-02-14 @ 13:13:54
URL: http://GEORGIAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback