En vit söndag

Sitter uppkrupen i soffan med täcket runt omkring mig. Tänkte att Tilde de Paula skulle få väcka mig till liv denna vintriga söndag. För vinter är  vad det helt plötsligt har blivit där ute. Visst är det härligt med snö, men inte nu. Jag hade hoppats på en tidig vår istället. Å andra sidan är vi bara i början av februari och det är väl en vintermånad? Vår planet beter sig så konstigt nu för tiden så det är inte lätt att veta. Jag vet i alla fall en som jublar över allt det vita. Pappa. Och förmodligen alla andra hurtiga vasaloppsåkare.

image135

Kommentarer
Postat av: sanna

Min snö är typ bort igen.... Puss!

Postat av: kattis

Ja, vår med. Värsta skit. Och halt också!

2008-02-04 @ 20:58:34
URL: http://knatzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback