Min jul

Hej hopp och så var julen över. Jag har inte riktigt haft någon lust att sitta vid datorn, om ni undrar vart jag tagit vägen. Minja, ja man kanske skulle kunna kalla det en bloggpaus, det visar väl sig framöver. Här kommer i alla fall en snabb update eftersom jag inte har direkt någon lust att sitta här nu heller.

Julen har varit jättebra med som vanligt för mycket mat och godis. Julafton spenderades hemma hos moster med kalle anka, glöggdrink, supergod trerätters, tomte x 2 och ett helt berg med julklappar. I går åkte vi pulka i en alldeles för platt backe och alladeles för kalla skor, men det var kul (i åtminstone en halvtimme). Tempereraturen ligger runt sju minusgrader här, så det funkar inte riktigt med gympaskor eller ofodrade stövlar. Och igår kväll spelade vi spel, käkade tacos och drack vin med Emma, Olle, Ida och syster. I dag skjutsade jag Olof till tåget och sen tomtade jag och familjen för farmor på hemmet. Nu är det alltså fyra dagar kvar till nyårsafton. Har en del grejer som ska hinnas med. I morn blir det till att dricka vin (igen) hemma hos Åsa och sen fortsätter nog kvällen på Leksandsbaren. På söndag ska jag nog hälsa på småkusinerna och spana in deras nyrenoverade övervåning. På måndag kanske det blir lite rea-shopping i Borlänge och på tisdag åker jag och Olof till Sundsvall för att tillbringa nyårshelgen på hotell!

Så där, nu vet ni vad jag har för mig!

Här kommer även lite bilder från julhelgen:




Kommentarer
Postat av: Karin

Hej och tack för den fina julklappen. Den har redan kommit till användning flera gånger. Hoppas ni får en mysig och rolig nyår i Sundsvall. Vi skall ha fest här hemma. Kram från Karin

2008-12-29 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback