Luciafirande

Har äntligen lyckats handla lite julklappar. Sprang runt på stan en sväng igår och i dag tog jag en promenad till Ikea så nu kan jag pricka av några grejer på min lååååånga lista. I går hängde jag hemma hos Emma. Kollade på Idol-finalen så klart och pysslade litegrann. Kul att Kevin vann, han verkar vara en skön människa som har en förmåga att vara så jäkla positiv hela tiden. Tycker däremot att Alice har utvecklats mer under tävlingens gång och att hennes röst är mer speciell än Kevins. Nu är det över i alla fall så frågan är vad man ska göra på fredagarna nu. Kolla på På spåret eller?

I dag är det ju Lucia. Det ska firas med utgång med Kattisen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja! snart slutar jag!!!blev det nått fint av pysslet igår? puss

2008-12-13 @ 17:43:03
Postat av: sanna

Nu funkar den igen! La den upp och ner, bankade lite och sen vips så gick det=). Tack för att jag fick prata av mig lite iaf , jag hatar verkligen datorer som gör som dem blir tillsagda. PUSS

Postat av: Anonym

ma gal = my girl

2008-12-15 @ 19:34:29
URL: http://knatzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halloj!!! Arg nu när inte min dator funkar. Nu ska jag ha excel i skolan. PUSS!!

2008-12-16 @ 09:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback