Medan jag väntar

Väntar på att Emma ska komma förbi så att vi kan gå och käka lunch. Passar på att blogga lite under tiden. Mitt projekt med att ta fram en webbaserad handbok för uppdragsutbildning (undrar om nån förstår vad jag egentligen gör?) här på MDH börjar lida mot sitt slut. Nu när resultatet börjar visa sig måste jag säga att jag faktiskt är lite stolt över vad jag åstadkommit! Jag visste inte att jag kunde sånt här liksom. Samtidigt som handboksprojektet har jag ju även jobbat lite åt Informationsavdelningen. Har fått lite andra uppgifter nu än att bara sitta och publicera programtexter tills man bli helt snurrig i huvudet. I går intervjuade jag till exempel en student med barn, skrev sedan i hop en text som ska upp på webben. Hoppas, hoppas de vill ge mig lite fler uppgifter!


Kommentarer
Postat av: endumen

finns det en möjlighet att man får se det slutliga resultatet så småningom?

Postat av: kattisen

Ställde hon upp?

2008-12-03 @ 19:47:15
URL: http://knatzan.blogg.se/
Postat av: Minja

Jag håller tummarna för att du får fler uppdrag!

2008-12-03 @ 20:34:49
URL: http://hardnoclife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback