Jobbmys

Aj. Känner mig lite stel i dag. Beror nog på massagen jag fick av Kattisen i går. Sååå skönt var det just då i alla fall. Sitter hemma och jobbar lite just för tillfället, men ska snart dra iväg till skolan. Har dock ingen lust att gå ut i det där trista vädret. Trivs utmärkt här framför mitt skrivbord, invirad i en filt. På fredag ska handboken vara färdig och nästa vecka ska jag enbart jobba åt informationsavdelningen. Då ska jag få sitta uppe hos dem! Känns lite roligare än att sitta i den instängda inkubatorn på idélab. Alla mina starta-eget-kompisar har dessutom försvunnit, så jag har ingen att snacka skit med.

Kommentarer
Postat av: sanna

Tja söt!

Låter inte så sumt att sitta hemma under en filt och jobba. Fast kanske blir tråkigt i längden....Hörde att vi ska åka och fiska upp er på hem vägen iallafall, visste väl det=)! PUSS

Postat av: Minja

Åh vad mysigt det såg ut i Dalarna! Så ska det vara! Jag ska på intervjun först på fredag, så några nagelbitande dagar kvar innan dess, och förmodligen många till därefter.. Men jag ska naila den, jag VILL! Kram på dig från ett ack lika så molnigt Solna

2008-12-10 @ 13:29:38
URL: http://hardnoclife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback