Home sweet home

Vi bestämde oss lite spontant för att åka hem till dalarna den här helgen, så nu är vi är! Det är såå fint ute med alla snöklädda hus och träd. Har precis varit ute med Wilma, hon tyckte inte att jag skulle sova längre så det var bara att kliva upp. Snart ska vi (när Olof vaknat till) gå till Gyllene hornet och simma i deras fina pool. Hoppas för guds skull att vattnet är varmt, annars kommer jag bara att bada bastu. Nu ska jag försöka få Wilma att väcka Olof också.... Inte ett helt lätt uppdrag.

Kommentarer
Postat av: Minja

"Du veeeet ju att jag måste snooza två timmar!" En klassiker från Barcelona. Grattis Sara, du har vunnit en tonåring ;) Hoppas ni har det supermysigt där uppe och hälsa familjen! (vill supergärna hälsa på under sommaren igen). Kram på er båda!

Postat av: sanna

Vad mysigt och få vara med Wilma!! Hälsa henne från mig! Om du först tar ut henne i snön så att hin blir kall och snöig och sen ställer henne på Olof, då borde han väl vakna. Bor ni i farmors stuga nu? PUSS

2008-12-05 @ 11:28:05
URL: http://susenlusen.blogg.se/
Postat av: Gurra

Akta så du inte får en bok i huvudet när du ska väcka Olof...

2008-12-05 @ 12:47:25
URL: http://thegooch.blogg.se/
Postat av: kattisen

Jag önskar mig en ny fickspegel, en liten ask till hårlocken och en lite större pillerask- allt till handväskan. Och så önskar jag mig... En spegel med sugpropp till badrummet. Och så önskar jag mig pocketböcker. Och strumpor. Och. Och. Och. Pöss hjärtat. Hoppas Dalarna är underbart! Hälsa mamma och pappa

2008-12-05 @ 18:21:22
URL: http://knatzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback