Hinner inte med

Tiden rusar iväg och allt färre blogginlägg hinner jag med. Veckan på Informationsavdelningen är snart slut. Känns trist, börjar ju trivas riktigt bra där... Så från och med i morgon är jag arbetslös antar jag. Har mailat iväg en del arbetsansökningar på senaste tiden, så hoppas på det bästa. Försöker att inte bekymra mig allt för mycket så här i juletider. Ska bli skönt att vara lite ledig i alla fall (eller vad man nu ska kalla det). I morn ska de sista julklapparna inhandlas och sen ska vi på Emmas examenskonsert på slottet. På lördag ska jag hinna med att packa, ha lilla julafton med Kattisen och det verkar som att det även blir någon slags utgång! På söndag kommer familjen och hämtar upp mig och Olof. Ska bli mysigt att få komma hem till ett juligt Dalarna!

Kommentarer
Postat av: Minja

Ja det verkar som det, men jag har lämnat allt fixande till Martin så vi får se hur det blir :) Det vore kul att hinna ses, även fast du ska ha lilla julafton. Kram kram

Postat av: Jennie

God Jul på dig! Njut av ledigheten... jobb kommer alltid. /Kram från Linköping

2008-12-21 @ 17:40:17
Postat av: Alina

Trevlig fjärde advent! :)

2008-12-21 @ 17:43:58
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Minja

Dåligt med updates Sara, du har väl inte tagit en bloggpaus? :) God Jul på er!

2008-12-26 @ 19:02:47
URL: http://hardnoclife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback