Farligt gott med lussekatter

Adventsfesten hos Martin och Minja var väldigt trevlig. Minja hade ägnat flera timmar åt att baka lussekatter och pepparkakor, vilket uppskattades av (nästan) alla. Till det drack vi så klart glögg! Vissa spetsade glöggen med vodka, något jag höll mig utanför. Glögg ska inte smaka sprit enligt mig.

I dag blev det ännu mer lussekatter och pepparkakor.
Anna, Olofs klasskompis, bjöd på en spontan eftermiddagsfika. Det blev min middag men tanke på antalet lussekatter och pepparkakor jag åt. Känner mig lite som en lussekatt nu. Degig och jävlig, men ack så söt och god! ;o)


Kommentarer
Postat av: Minja

Well.. you can't please them all haha. Kul att ni hade roligt iaf och uppskattade mitt fikaförsök ;) Kram och ha en bra vecka!

Postat av: sanna

Jag kom precis på en till sak som jag önskar mig. Ett par nya fina vantar. Har sett ett par vinröda tumvantar med nånslags virkad/stickad blomma på, på Åhlens. Vet du vilka jag menar? Det ska var fleece i. PUSS

2008-12-02 @ 21:09:58
URL: http://susenlusen.blogg.se/
Postat av: Minja

Well.. you can't please them all haha. Bra att ni hade trevligt iaf :) Kram, hoppas du har en bra jobbvecka!

2008-12-03 @ 09:15:06
URL: http://hardnoclife.blogg.se/
Postat av: Minja

Jag är ingen galen stalker, men när jag gick in och kollade nyss fanns inte mitt inlägg från igår. Men NU kom det upp.. Så du vet.. jag är inte senil :)

2008-12-03 @ 09:16:20
URL: http://hardnoclife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback