Dessa raggare...

Raggarna äter verkligen som hästar. Istället för en macka äter de två. Istället för en bakelse äter de två. Istället för tre pannkakor äter de sex...osv. Men så ser de ut därefter också. Den bara magen hänger och dallrar under skinnvästen. Sexigt? NEJ! Som ni kanske förstår är jag lite less på dem. Men en sak kan jag i alla fall inte klaga på; de är hyfsat trevliga och köper det som finns. Dessutom måste jag ju erkänna att deras hyperpolerade bilar är lite smått imponerande.

Här kommer lite bilder från cruisingkvällen á la 50-tal:

   
  
Kvällens gäng som jobbade och slet så svetten lackade under klänningarna.


Det sötaste paret: Erika och hennes rosa lilla bil!

Och tillsist, dagens loppisfynd:


Ett par röda skor kan ju pigga upp vilken trist outfit som helst. Det bästa är att de är som gjutna för fossingarna mina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback