Funderade ett tag på att leka inbrottstjuv...

Åkte alldeles nyss till stugan för att sova. Tryckte in nyckeln i det kärva låset. Brak sa det, och så gick nyckeln rakt av. Där stod jag med en halv nyckel i mörket. Det var bara att åka hem igen, så nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig i mitt lilla barndomsrum. Ingen extranyckel finns det heller. Tur att jag har en snäll syster som lånar ut alla nödvändigheter. Och i morn har nog fixarpappa förhoppningsvis fixat fram ett nytt lås. Själv ska jag jobba hela långa dagen. Har fått jobba hela veckan och det är ju bra för plånboken!

Kommentarer
Postat av: sanna

Ja det tycker jag.Nått försläg när bara?? Nu kommer ju loffens föräldrar snart. Kanske kan äta det som jag sa...på min namnsdag! Stackars dig som blev utelåst igår. Hoppas du hittade alla nödvändigheter imorse å att det går bra på fiket idag! PÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback