Varför blir jag alltid hungrig när det är dags att sova?

Dags för lite uppdatering kanske...

Fredagen bjöd på mysmiddag och Greys Anatomi med Kattisen. I lördags hamnade jag på Blue Moon Bar med Emma. Det var grymt mycket folk och sjukt svettigt. Mitt klädval var anpassat för att dricka vin på ett lugnt ställe och inte för att skaka loss bland tusen andra svettiga människor. Men hade kul ändå. Kvällen avslutades med en Subwaybaguette som försvann lika snabbt som jag fick den i min hand. Varför är de så goda?

Nu är ex-jobbandet i full gång! idag var vi i Stockholm på Centrum för lättläst och fick hjälp med våra lättlästa texter. Att skriva lätt är inte lätt ska ni veta. Vi var lite nervösa innan vi åkte dit och tänkte att "hjälp, nu kommer våra texter att bli ratade av ett proffs". Men det visade sig att vi hade gjort ett ganska så bra jobb!

Pratade nyss med Älsklingen. De har fått ny internetuppkoppling så vi kunde prata ett helt samtal på Skype utan en endaste fördröjning. Hur underbart är inte det? Nu slipper vi bli irriterade på varandra i onödan.

Nu ska jag mysa till det med en nattmacka och ett avsnitt Greys. Sen blir det godnatt.

Kommentarer
Postat av: Olof

Visst ar det harligt med nattmackor och snabb internetuppkoppling:) Gor livet mycket smidigare!

Besooos

2008-04-08 @ 18:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback