Särbo

Nu har Älsklingen åkt. Det gjorde ont att säga hejdå. På nåt sätt har jag hoppats på att den här dagen aldrig skulle bli verklighet. Men nu är den här och Älsklingen är på väg till Barcelona. Efter att ha bott tillsammans i två år kommer det kännas konstigt att komma hem till en tom lägenhet. Men jag tror och hoppas att vi båda ska få ut något av den här tiden... Är i alla fall inte så jättelångt tills vi ses nästa gång. Om en månad och nitton dagar ses vi på Arlanda, då för att åka till Thailand tillsammans med min familj. Sen följer jag med till Barcelona en vecka. Och efter det är det så gott som jul, vilket betyder att vi ses då med. Hösten ser ljus ut.


38376-98

Kommentarer
Postat av: kattis

Ja. Kan ju vara bra att ha saker att se fram emot hela tiden så här i höstmörkret.

Postat av: sanna

Ska du åka till Barcelona direkt efter Thailand....din lilla fuskis. Såg att man kunde köpa en damcyketl på coop för 1895kr om man hade med mera kort, tänkte på dig då! Om de blir för tomt utan olof så kan du ju alltid komma hit;)
Puss på rumpan!

2007-09-17 @ 21:09:17
URL: http://susenlusen.blogg.se
Postat av: olof

Saknar dig redan hur mycket som helst! Tur att Thailand inte ligger så långt i framtiden. Då blir det mys:)

2007-09-19 @ 13:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback