I en annan del av Västerås

Ja nu bor jag på Viksäng. Känns som att jag kommer trivas här. Nära till Ica, Apoteket, banken, pizzerian, Friskis och så Kattisen med sambo såklart. Älsklingen börjar också inse att det är ganska bra här. Jag måste bara få nån slags ordning i lägenheten och fixa punkan på cykeln så kommer allt bli ännu bättre. Just nu är det flyttkartonger lite här och var. Vet inte vart allt ska få plats. Inte mycket till förvaring i den här lägenheten. Ingen fläkt finns det heller. Så nu kommer jag bli en sån där som luktar mat. Lagar mat med mitt enorma fönster öppet. Tror det hjälper, men kallt blir det. Tänk bara på vintern. Jag kommer frysa ihjäl, och mina blommor med.

Kommentarer
Postat av: sanna

Halloj!! Har oxå lite rörigt men börjar ta sig lite nu, snart är det riktigt hemtrevligt! Skolan går bra men det är mycket nytt. KLassen verkar helt ok!Hur har du det? Puss på rumpan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback