Femtio år!

På fredag är en stor dag för mor min. En dag hon själv helst skulle vilja slippa om jag känner henne rätt. Hon fyller 50. Men en födelesedag är ju alltid ett tillfälle för att fira, oavsett hur många år det gäller. Vi ska fira med en kryssning till Tallin. Jag, mamma, pappa och mormor ska ut på böljan den blå! Dessutom ska vi sova i Tallin en natt. Ska bli en trevlig liten utflykt. Jag ska nog passa på att få en massage nånstans. Det är ju billigt med sånt i Tallin. Spriten är ju också billig, så det blir nog lite av den varan också. Tråkigt att syster inte kan följa med bara. Hon har så mycket att göra i skolan så hon hinner inte.

Nu måste jag packa lite!


Kommentarer
Postat av: sanna

Puss på dej oxå!!! En riktigt stor!!

Postat av: sanna

Hej berta!! Saknar dig! Påväg hem nu till marknaden snart eller? Vill att du ska komma hit å hälsa på men vet att de är lite mycket framöver......
Allt bra annars? puss

2007-10-04 @ 11:48:05
URL: http://susenlusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback