Varför fnittrar inte killar?

Har precis kommit hem från en trevlig kväll i Eskilstuna. Det är inte så ofta jag tillbringar mina kvällar där, men ikväll hade vi bestämt att vi skulle ha en en gruppdejt med tacos och vin hemma hos Emma. Alltid lika kul att komma hem till folk man inte varit hos förut och spana in alltifrån förvaringslösningar till schyssta tavlor och mattor. Fick några nya tips! Jag känner hur jag verkligen längtar efter att flytta till en vanlig lägenhet (ej studentlägenhet alltså) med flera rum (istället för ett enda stort). Den dagen, den lyckan! Efter att ha kämpat på i skolan hela dagen med att först försöka ta in Mattias instruktioner om Flash och därefter arbeta med grupparbetet började övertröttheten ta över i vår grupp. Det blev inte många rader skrivna i manuset mot slutet. Istället fnittrades det mest, åt det mesta faktiskt. Vad är det med tjejer och fnitter egentligen? Jag menar, har ni någonsin sett en kille fnittra? Vi gav upp grupparbetet och ägnade oss åt maten och vinet istället!

Nu är det dags för mig att sova. I morn kl. 9 ska jag vara redo för att prova kläder på SOLO. Har ställt upp på en intervju för Mälardalens högskolan utbildningskatalog. Så på söndag ska jag bli fotograferad och det är då kläderna från SOLO kommer in i bilden. Usch, jag som inte ens gillar att vara med på kort. Jag ska göra allt i min makt för att försöka undvika att bli fotad ur grodperspektiv. (Jag + grodperspektiv = dubbelhaka).

Kommentarer
Postat av: kattis

Och jag som längtar efter att få bo i en liten etta. En helt egen! Du får se till att göra din berömda pussmun vännen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback