Snart fem veckors ledighet

I måndags  var jag på ett skivstångspass för första gången. I dag är det onsdag och jag har värre träningsvärk än nånsin i låren. Kan knappt ta mig ner för en trappa, tänk er då min branta loftstege. Känner mig lite smått handikappad  men det är ju ett tecken på att träningen var effektiv i alla fall. Kanske är ett pass jag ska börja besöka lite oftare.

Min Flashproduktion är klar, litteraturreflektionen är inlämnad och på fredag redovisar vi gruppuppgiften. Jag kan se ljuset i tunneln. Och framförallt ser jag att dagarna tills jag får krama på Älsklingen blir allt färre. På fredag åker jag hem till Dalarna med all min packning. På lördag blir det stor 50-års fest för mamma och pappa! Äntligen får jag träffa syrran också, det var längesen nu. Sen väntar två veckor i Thailand och en vecka i Barcelona. Oj, vad jag ska njuta!

image110
12 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: kattis

Hörru, kan du inte maila din flash till mig så jag får se!?

Postat av: sanna

MMM du ska ju till barcelona oxå din lilla fuskis. Skönt för dej att du är ledig under hela tiden till skillnad från mig=(
Japp imorn ses vi, coolt!!Har inte fattat att vi ska till Thailand....att om mindre än två veckor sitter vi där på en solstol. Va liksom tio år sen vi var där sist......coolt att vi ska dit igen....helcoolt!;)Två veckor tillsammans med dej!!! Me like!!! pussen å kramen!

2007-10-25 @ 20:10:18
URL: http://susenlusen.blogg.se
Postat av: kattis

Men vad konstigt... För du är ju min pärla!
Ha det nu så underbart tjejen! Vi ses snart.

2007-10-27 @ 10:34:31
URL: http://knatzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback