Min nya favoritfärg nr 2

I går var det fest hos Emma! Hon hade gjort det jättemysigt med snittar, bål och levande ljus. Ida kom hit från Stockholm för att festa lite med oss. Vi mumsade thaimat på Spicey Hot och pratade förhållanden innan vi gick till Emma för att korka upp våra vinflaskor. Senare dansade vi oss varma på Pluto för att sedan återvända till Emmas lägenhet igen (utan Emma som fick ta hand om pojkvän med migränanfall). Där serverades det kaviarmackor och mörk choklad av en pianist.

I dag har jag hoppat, snurrat och dragit mig i håret framför en kamera. Var lite läskigt men verkade som att fotografen blev nöjd i alla fall. I fredags när vi provade ut kläder fick jag veta att varje person skulle ha ett färgtema. Min färg blev lila. Hm, kände mig inte allt för nöjd med färgen med tanke på att det enda lila plagg jag har i min egna garderob endast  har kommit till användning en stackars gång. I dag fick jag lila smink också. Hjälp, tänkte jag när jag såg den chocklila ögonskuggan. Men attans vad snyggt det blev! Mina fördomar om att jag inte passar i lila har trappats ner en aning, så nu kanske min lila trasa får lufta sig från garderoben lite oftare.

image107
Mina söta blondiner!

image108
Mitt fina lila smink


Kommentarer
Postat av: olof

COOOLT sweetie!!! klart du passar i lila, hoppas du kommer ihåg hur de gjorde så jag får se det på riktigt sen:)

2007-10-15 @ 20:03:05
Postat av: sanna

Grymt smink!!!! Pussen å kramen!

Postat av: kattis

Du är fin. Vad sägs om att boxas ikväll 17.30?

2007-10-16 @ 11:20:15
URL: http://knatzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback