Borta bra men hemma sämre

Helgen är över och jag har ont i fötterna. Marknaden slog tydligen rekord i antalet besökare, det märktes. Svårt att göra alla kunder nöjda när det blir så där sjukt mycket folk bara. Vissa förstår och vissa klagar.

Hoppade på tåget direkt efter jobbet så nu är jag i Västerås igen. Är inge vidare kul att komma hem när inte Älsklingen väntar på mig. Börjar kännas att han har varit borta ett tag nu. Tre veckor för att vara exakt. Och det är ungefär fyra veckor kvar tills vi ses nästa gång. Gaaah! För några dagar sen överraskade han mig med världens sötaste grej. En t-shirt med texten:
Från en hemlig beundrare! Saknar dig min prinsessa men snart kramas och pussas vi i ett fjärran land. Tills dess ses vi i mina drömmar! Te quiero mi amor!
Det är nog det finaste jag nånsin fått.

Väntar på att han ska dyka upp på Skype snart, så vi åtminstone kan se och höra varandra.


Kommentarer
Postat av: sanna

Gud va gulligt!!!Trodde ja inte om lilla loffen;) Puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback