50 + 50 = FEST!

Idag har jag jobbat på fiket och flera gånger har jag fått höra "Å, vad kul det var i lördags!". Det måste betyda att festen var lyckad. Det var en härlig blandning människor som var där och alla var verkligen inställda på att ha roligt, speciellt mamma som var i toppform. Många av gästerna hade hittat på fyndiga och roliga framträdanden som fick mamma att falla i gråt flera gånger om, inte minst min och syrrans dikt. Men det skrattades tusen gånger mer, speciellt när mamma och pappa skulle tävla mot varandra i en femkamp. Jag har aldrig sett dem så tävlingsinriktade. Svetten lackade och äggvita, chokladpudding och öl flög åt alla håll och kanter. Serveringen blev så småningom ett dansgolv där unga och gamla buggade, discodansade och foxtrottade. Efter midnatt byttes mina högklackade ut mot foppatofflor och jag fortsatte svänga mina lurviga. Fick mig även en sväng om med skurborsten då det var dags att städa. Haha, måste ha sett helt galet ut utifrån. Det var en galet rolig fest helt enkelt!
image111
Fina syster förbereder

image112
Mamma och femtio rosor

image114
Vem vinner?

image113
Kramkalas med Erica

Kommentarer
Postat av: olof

synd att min missade de där partajet. fyndiga texter på skyltarna anton håller:)

puss älskling

2007-10-31 @ 00:35:25
Postat av: pärlan

Min vackra fricka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback