Jag gillar kontraster

image115
Ett varmt Thailand

image116
En mysig storstad - Barcelona

image117
Ett vintrigt Tällberg

Jag har haft fem helt underbara lediga veckor. Två veckor i Thailand, en vecka i Barcelona och så lite tid på hemmaplan. Gissa om det kommer att kännas tungt att ta tag i skolan... Men det ska faktiskt bli skönt att få komma hem till min egen lägenhet och få ställa in resväskorna i förrådet för en stund. Lägenheten är dessutom nymålad så nu ska den iordningställas på riktigt. Jag åker till Västerås imorgon - med en gnutta ny energi, många roliga minnen och härliga upplevelser i bagaget. Det känns bra. 

Kommentarer
Postat av: Minja

Hej Sara, kul att höra att ni haft det bra! Har varit mycket dåligt med uppdateringar så du får höra av dig nu när du kommer hem och informera mig om ALLT :) Hör av dig när du har tid så klämmer vi in en fika.

Kram Minja

2007-12-03 @ 14:09:02
Postat av: sanna

Hej!
När får du internet igen vill ju snacka. Har du börja köpa julklappar. Vad önskar du dej, kan inte se det där kaffegrejset på clas??
Puss puss!

Postat av: sanna

Hej!
När får du internet igen vill ju snacka. Har du börja köpa julklappar. Vad önskar du dej, kan inte se det där kaffegrejset på clas??
Puss puss!

2007-12-03 @ 19:51:01
URL: http://susenlusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback