Stressigt men kul

I helgen har jag färgat hår, spelat sällskapsspel och druckit vin. Nu är det slut på helgen och den här kursens grupparbete börjar ta fart på riktigt. Vi ska göra ett manus till en interaktiv multimedial utbildning (visst låter det avancerat?) som handlar om konflikten mellan Palestina och Israel. Uppgiften är ganska rolig i sig förutom att allt ska vara klart om mindre än två veckor. Ungefär samtidigt ska alla mina texter till IDP-tidningen vara klara. Ja, jag har fått ett nytt litet uppdrag! Det är också kul, men stressigt. 


Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Tjaba!!Är det ditt hår som har färgats??? Nu har jag hämtat hem min andra maskin oxå...trött i armarna. Men nu är de iaf här! Så blir nog till å sy lite i helgen.
Puss å pill å lite till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback