Sommartrubbel

Min blogg har krånglat hela veckan. Först nu lyckades jag logga in för att skriva ett nytt inlägg.

I dag hade vi litteraturseminarium. Mitt första någonsin. Jag är dålig på att diskutera och kände mig bortkommen. Vi fick även information om sommarkursen i Turkiet i dag.  Det verkar spännande, lärorikt och roligt. Men samtidigt läskigt och krävande. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag och Älsklingen har planer på att åka till Thailand direkt när skolan slutar. Älsklingens kompis familj har hus där vilket innebär att vi skulle bo gratis. Det vore dumt att inte ta tillfället i akt. Det enda som fattas är några tudenlappar till en flygstol! Men åker vi tillThailand får jag nog välja bort Turkiet. Dessutom vill jag jobba i sommar också. Helst på något spännande ställe som har med min utbildning att göra. Tror dock att jag hoppas på lite för mycket gällande jobb. Jag kan redan se mig själv bakom disken på Fricks, ännu en sommar. 

I helgen fick vi besök av min morbror med familj. Mitt charmtroll till kusin börjar bli riktigt stor och tar nog när som helst sitt första steg. Gissa om jag ska tigga till mig några timmars barnvaktande i sommar!

Joel
Akta dig! Jag kan snart gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback