Thailand

Livet i Thailand ar underbart! Sa skont att ta dagen som den kommer och inte behova tanka pa naganting alls, mer an vilken bikini jag ska ta till stranden och vilken mat jag ska prova pa ikvall. Huset vi bor i med Martin och Minja ar hur fint som helst med en egen liten pool och stor veranda. Tyvarr ar vattnet i bade poolen och havet for varmt. Svart att svalka sig med andra ord. Nu maste jag sluta och ta mig ut ur internetcafeet som ar fyllt med aircondition, vill ju inte bli forkyld. Da svettas jag hellre! Kram och puss till alla er dar hemma!

Kommentarer
Postat av: kattisen

Vad glad jag blir för allt! Lovar att vi ska ha många fina stunder i höst.
Om du behöver måla om har vi en saragrön badrumsfärg du kan få använda! Gud vad underbart att ha en pool som är för varm. Då kanske jag skulle kunna bada.
PUSS!

Postat av: Louise

Låter underbart!!!

2007-06-17 @ 11:43:53
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se
Postat av: sanna

hej sötis!!! är hemma hos mallan nu. hon har åkt å jobba å jag ska på middag till familjen! jag har shoppat, shoppat å.....shoppat=. Nej då..inte så farligt. Va ut i fredags å i går! Skojsigt värre. I love London!!! Ha de super!! Hälsa loffen! puss

2007-06-17 @ 15:16:23
URL: http://sannafk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback