Inga svarta strumpor på golvet

Helgen i Örebro var mysig och sangrian var god. Tyvärr kom vi aldrig in på Kåren.... Vi tyckte att vi var tidigt ute men kön var lååååång och stället näst intill fullt när vi kom dit.

I dag har varit en sån där dag då tankarna har snurrat i huvudet. Älsklingen är hemma i Kalmar på besök. Jag föreställer mig att han är i Spanien för att förbereda mig. Jag tänker att det är så här jag kommer ha det i två terminer. Dessutom måste jag flytta och bo i en lägenhet som kommer vara min och inte vår. Jag får ont i magen av tankarna. Samtidigt försöker jag tänka positivt. Vi åker till Thailand om sex dagar och får mycket tid tillsammans. Vi kommer göra en resa tillsammans med min familj i höst. Jag kommer kunna hälsa på i Barcelona, en stad jag alltid velat besöka. Älsklingen får bra erfarenheter och kommer lära sig prata spanska.

Jag hoppas bara att de där två terminerna går snabbt... Räkna dagarna kommer jag göra ändå.

Kommentarer
Postat av: kattis

Jag kommer ta dig igenom det här. Som en kappa på en vattenpöl.

Postat av: sanna

JAg saknar dej!!! Så tråkigt när vi inte kan höras på msn. Snart åker du.....är avundsjuk ska du veta. Fast är ju himla varmt å skönt här hemma nu!! Fick brev från en skola i Borås idag, dem vill att jag kommer dit kl nio på måndag morgon.....å på tisdag ska jag liksom åka till london. Vet inte hur jag ska göra......Måste ringa dem. Ringer nog dej oxå nån dag snart!! Ikväll ska jag upp till Dalle å kolla på balen! Puss på dej!

2007-06-05 @ 14:00:06
URL: http://susenlusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback