Bye bye...

Sista dagen pa stranden. Vi ar nu pa vag hem till huset for att packa ihop alla grejer, passar pa att "internetta" lite pa vagen. Imorn aker vi till Bangkok tidigt pa morgonen. Blir dar ca en och en halv dag innan vi flyger hem till Sverige. Ska bli spannande att se den stora staden! Vi kommer nog agna mest tid till shopping. Hittils har jag knappt kopt nanting sa det borjar bli dasgs. Tiden i Thailand har gatt snabbt, men samtidigt kanns det som vi hunnit med en hel del.

Hem till Sverige och jobb alltsa. Kommer kannas tungt med tanke pa att jag har blivit en aning forslappad har i Thailand... Hoppas att fixandet med huset i Ostanhol kan fa igang mig! Ska bli roligt att umgas med familj och vanner ocksa.

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag tycker iaf att det ska bli jätteskoj att du kommer hem!!! MISS YOU! Måste slå en pling när du kommit till sverige! puss på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback