Borta bra men hemma...?

Hemma igen. I lägenheten i Västerås. Det är kallt och grått ute och min bruna färg har börjat flagna bort. Är lite trött efter den långa resan och känner mig konstig i magen. Från thaimat till fil med flingor, inte konstigt att min mage känns bubblig.

Bangkok var häftigt. Hann inte se så mycket så det var svårt att få en uppfattning om hur stor staden är. Shoppade på MBK (apstort shoppingcenter med 6 våningar) och på Khao San road (alla backpackers favvogata). Vi bodde även på Khao San road, på ett hyfsat hotell med pool på taket.

Nu ska jag ner på stan och säga upp lägenheten. Vill inte. Men måste. Har fått en lägenhet på Viksäng. En sån med loft. Det verkar mysigt och jag hoppas att jag ska trivas. Sen ska jag träffa Lois och sen Kattisen! Imorn åker jag hem till mamma, pappa, syster och Wilma. Ska bli mysigt.

Undrar om bubblandet i magen betyder att jag är hungrig? Börjar bli dags för lunch. Skulle vara gott med en Tom Yam Kung...

Bilder från Thailand kommer så småningom.

Kommentarer
Postat av: kattis

det bubblar ju alltid i din mage. I alla fall på måndagar. Men det är ju fredag idag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback