Thailand 12 - 28 juni 2007


Huset vi bodde i var hur fint som helst.


Jag försöker sola, men det är svårt att ligga still.


Martin, Minja och Bacardi Lychee. Ny god smak!


Stranden på Koh Tao. Palmerna har fått frispel!


På väg i longtailbåt till en annan strand. Sjösjukevarning!


Dags för en snorkeltur bland hundratals fiskar och äckliga sjögurkor.


En rumpsten! Nästan barnförbjudet.


Efter en dag i solen. Rödbrun!


Älsklingen njuter av en cigarr i solnedgången.


Vandring i djungeln för att titta på vattenfall. Har aldrig varit svettigare.


Älsklingen hittade en liangunga.


Thaiboxning. En grym men ändå facinerande sport.


Jag och Minja försöker få med oss själva på kort.


Midsommarfina!


Tom Yam Kung. En soppa med sting.


Inte varje dag ens fötter blir omhändertagna av två personer samtidigt. Lyxigt.


Shopping på Khao San road i Bangkok.


You and Me baby.

Kommentarer
Postat av: Ida T

Säger bara en sak.... JAG VILL OCKSÅ TILL THAILAND! :)

2007-07-10 @ 15:13:28
Postat av: kattis

Nu har jag anmält mig till adobedagen! Gör det du också! Vi kan ju avboka annars. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback