Tack för besöket och välkommen åter!

Helgen har varit mysig med Kattisen och Anders på besök. Vi lekte turister i Tällberg, goade (som Kattisen säger) med vin och ost, besökte Vidablick och shoppade lite i Insjön. Vi premiärbodde i stugan också, utan rinnande vatten i köket och toaborste på toan. Det gick bra ändå. Anders eldade så vi kunde till och med duscha varmt! I natt sov jag där för första gången på egen hand. Sov som en stock även då. Är så lugnt och tyst där borta.

Jag och syrran har planerat för kräftskivan idag. Satt på Gårdscaféet ett bra tag och drack cappucino. Vi funderade på vad som ska förberedas och på vägen hem delade vi ut några inbjudningar. Ska bli kul. Hoppas på bra väder och mycket folk!

Nu ska jag bege mig hem till stugan och försöka få fart på teven. Försökte igår men då ville inte ljudet fungera...(?)

Kommentarer
Postat av: kattis

Låter kul med kräftskiva. Tur du inte har det i stugan för det luktar så... Och du har ju inte rinnande vatten i köket! Glöm inte adobe :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback