Sj snodde min välkomstpuss

Jag läste min bok och min nyinköpta tidning. Jag löste korsord och tittade på film. Ja, jag riktigt njöt av min långa tågresa. Tills vi kom till det lilla stället Hovmantorp utanför Alvesta. Då dog tåget. Eller snarare strömmen. Det fanns ingen ström så vi kunde inte fortsätta resan. Den enstaka timme jag hade kvar till Kalmar förvandlades genast till tre. Efter många om och men kom det en buss som skulle köra direkt till Kalmar. Undrar bara varför den körde in i varenda liten håla ändå? Det fanns ingen som ville kliva av och ingen som ville kliva på. Väl framme i Kalmar förvandlades den buss jag hade tänkt ta ut till Älsklingen till en taxi (dyrt). Och eftersom klockan var runt halv två när jag klev in genom dörren fanns ingen Älskling där. Han börjar jobba tolv så jag hann inte ens få någon puss (skit-Sj). Jag somnade som tur va ganska snabbt och sen vid halv sex blev jag överöst av pussar. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så jag kan väcka Älsklingen. Han fyller år idag. Kanske blir han väckt av min sköna stämma: Ja må han leva, ja må han leva.....!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Sj är skit, det har dem alltid varit. Hatar dem oxå så vi kan bilda klubb!!
Hälsa Grattis till loffen från mig!
Puss å kram

Postat av: kattis

SJ har resegaranti nu så du ska ju beära tillbaks pengarna. Din sköna stämma? Jo, jag tackar jag. Nåt annat skönt tror jag på! Nu har jag hjälpt Louise att flytta. Det tog två timmar och hon har skaffat en ny karl.

2007-07-20 @ 21:23:28
URL: http://knatzo.blogg.se
Postat av: Olof

Tack för några underbara dagar älskling! Keep the good bloggin up:)

2007-07-24 @ 09:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback