Mina kusiner är goa

Det har blivit mest jobb och fix i huset de senaste dagarna. Tyvärr hinner jag inte fixa så mycket som jag vill när jag jobbar. Men mormor och mamma (förutom pappa då som gör all grovgöra) hjälper till lite som tur är. Jag försöker hinna med att roa mig lite också. I lördags hamnade vi på Lyckliga huset och jag hade mot förmodan skitkul! Jag och syrran brukar i och för sig oftast ha kul när vi svänger våra lurviga tillsammans. Kusin Johanna var med också, både på förfesten och på dansgolvet. Det var kul att få kramas med henne.

Igår hade vi kul på Tisdagskul! Tält med coverband och mycket folk i alla möjliga åldrar, kan det bli bättre? Förmodligen, men kul hade vi! Dansade med min största och äldsta kusin. Haha, visste inte att han kunde röra sig någorlunda till musik.

Innan tisdagskul var vi på kalas hos moster. Hon har blivit ett år äldre och bjöd på ceasarsallad. Supergod. Joel var förstås där och jag kunde inte låta bli honom. Så söt och go.


image80
Kusinkram


image76
Storkusin och Lillkusin

image77
I en hammock på förfesten innan Tisdagskul

image78
Hula-hula-flickan!

image79
En glad Ellan

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag vet!! Vi har alltid superskoj tillsammans!! Ses på jobbet snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback