Bildbevis

Oj vad negativ jag lät i det förra inlägget. Förlåt, men jag blir sån ibland. Har ju faktiskt hittat på en del trevliga grejer i sommar. Här kommer lite bildbevis!

KATTISEN OCH ANDERS HÄLSAR PÅ

image81
Så söta

image82
Puss på er med!

                                                    
Glasspaus på Klockargården                                 Kattisens, mina och mammas fina naglar


EN HELG HOS ÄLSKLINGEN I KALMAR

image85
Jag överraskade med pannkakstårta på Älsklingens födelsedag

image86
Kvällspromenad vid slottet

image87
Söta sommarstugan

               
Trampkanot var kul!                                        Och minigolf också, trots att jag förlorade.

Kommentarer
Postat av: kattis

Verkar som att vi har haft en mysig sommar på bilderna. Vilken tur att vi matchade solen så perfekt! Saknar dig skruttan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback