Curriculum Vitae

Försöker få ihop ett cv och ett personligt brev till mina sommarjobbsansökningar. Ingen lätt uppgift. Vad sjutton ska jag skriva? Vad har jag för kunskaper? Vilka erfarenheter ska jag ta med och vilka är egentligen ointressanta? Hur gör jag ansökningarna personliga och speciella? Jag vill ju att arbetsgivarna ska tänka "Henne ska vi ha!" när han/hon får mitt cv i handen. 

Mycket att göra nu. När jag inte filar på mitt cv försöker jag få tre kurser att gå ihop. Två på helfart och en på kvartsfart. Kvartsfartaren är en grammatikkurs i Spanska. Tycker ju att det är kul med Spanska men kände mig väldigt ringrostig på första lektionen i tisdags. Får se hur det går. 

Kattisen har sagt till mig att jag måste gå och lägga mig nu. Så, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har lite bra tips på hur du kan börja ditt CV på min blogg idag. Lycka till!

Postat av: sanna

Hej siss!!! Hur står det till?? Göra nått skojsigt i helgen?? Längtar tills jagskatill dig!! puss puss

2007-01-26 @ 21:57:18
URL: http://susenlusen.blogg.se
Postat av: lillsyrran

Hej igen!

Pratade lite med Ida igår på msn. Hon sa att detgick bra attvi kom på lördan å åkte hem på tisdan. Men attt hon kanske behövde gå till skolan å så men att de löste sig säkert med nycklar å så. Så tror jag bokar biljetter snart. Vet du hur du har det i skolan?? Allt fint annars? puss på stjärten!

2007-01-29 @ 19:40:51
URL: http://susenlusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback