2007

Nyårsfesten hos systrarna Trudevall blev verkligen lyckad! Det bjöds på fördrink, snittar, fläskfilé, klyftpotatis, grönpepparsås, tårta, chips och dipp. Vi åt och drack och helt plötsligt var klockan tolv. Champagnekorkar flög i luften och gott-nytt-år-kramar delades ut till höger och vänster. Sen fortsatte festen med dans i vardagsrummet! Jag tror att klockan hann närma sig sex på morgonen innan jag utmattad och berusad gick och la mig på en madrass. 

Jag,Sanna
Jag och syster med fina nyårsdiadem.

Jag,Ida,Syrran
Ida, jag och syster tycker om varandra

Så nu är det alltså 2007. Vad ska hända då tro? Ja, inte vet jag, hoppas på bra saker.

I dag var jag hos tandläkaren. Spolade rent min dumma visdomstand, igen. Det var inte skönt. Dessutom ska jag dit i morn och laga ett hål. Ägnade resten av dagen åt shopping i Borlänge med syster och kompisarna. Letade snygga gympaskor men blev jeans och tröja istället.

Nu ska jag slå en pling till Älsklingen. Han är sjukt saknad.

 

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

De är sjukt vad snygga vi är i våra diadem=)!!! pussen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback