Kalmar

Hemma igen efter en helg i Kalmar. Sist jag var där var i juni, så svärföräldrarna var verkligen värda ett besök. Har varit en trevlig helg med födelsedagsfirande (Olofs bror och mamma), sällskapsspel, melodifestivalen, thaibuffé och besök hos gammal arbetskompis. Har gjort allt utom att plugga till duggan på torsdag. 

Angelica, den enda jag håller kontakten med från min tid på Coop, har precis blivit mamma till en liten Elliot. Oj så liten och söt! Lyckades hålla honom en liten stund innan skriket kom. 

Just nu vill jag bara att den här veckan ska ta slut. Så mycket att göra... Ska bli skönt att bara ha en kurs att fokusera på efter den här kursen. Spanskan har inte fått så mycket uppmärsamhet de senaste veckorna så jag funderar på att lägga ner den. 

Nu ska det bli skönt att få krypa ner i min egen säng.

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

tjao!!
skojigt i kalmar? längesen man träffade på dig på msn nu=(...kanske berorpå att du har dugga på torsdag. lycka till!!! pussen å kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback