Johanna Sällström död

Aftonbladet chockade mig i morse med rubriken: Johanna Sällström död. Nej, var det första jag tänkte. En av Sveriges bästa skådespelerskor har klivit ner från scenen för gott. Gillar verkligen det hon har gjort. Tre Kronor  följde jag som en tok i högstadiet och i Hans och Hennes är hon grym. Känns sorgligt att hon inte blev mer än 32 år. Förra veckan var det Anna Nicoles död som chockerade på löpsedlarna och nu detta. Vad händer?

I dag är det dagen då alla lyckliga par ska hålla handen extra mycket och ge varandra blommor och choklad. Alla hjärtans dag, en dag som jag tror gör alla singlar lite avundsjuka. Min andra del är tyvärr inte hemma...så det har inte blivit nåt hålla handen för mig idag. Älsklingen är på väg hem från Lofsdalen där han har haft några dagar med skön brädåkning. Undrar när jag ska få stå på brädan igen. Ont om tid för sånt nu för tiden.


Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Tjaba!!

Hoppas du har det bra nere i Kalmar!Tack för det superfina kortet!
Johanna Sällström kom typ härifrån...hon va från delsbo å det ligger nära min skola.
Längtar tills vi ses igen, Shakira närmar sig!!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback