Firad av familjen

38376-15
Familjen var här i helgen för att fira lilla mig på min 23-årsdag. Jag firades med tårta, tulpaner och god middag på restaurang. På lördan tog jag med syrran på charterparty hos Olofs klasskompis där meloner fyllda med sprit var kvällens grej. Vi hade nog den största melonen och gott var det! Kvällen slutade på Konrad med mycket dans och en galen japan. 

Fick jättefina presenter! Tack alla! Fick bland annat en digitalkamera som jag har velat ha så länge. Så nu kan ni räkna med fler bilder på min blogg. Kolla bara på detta inlägg! :o)

Nu börjar klockan bli så där mycket igen och jag har egentligen flera grejer jag vill göra innan jag hoppar i säng. Tiden räcker inte till längre... 

Natti natti



Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Vilka himla snygga bilder!! Hur gjorde du sådär fint med flera tillsammans??Kan man göra det här på bloggsidan??
Saknar dig! Önskar jag kunde komma å hälsa på varje helg;)!

Puss!

Postat av: Anita

Grattis i efterskott tjejen!! 23 år..det är närmare 25 än 20..gah:) hoppas du har det bra! puss

2007-02-19 @ 12:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback