Chokladprovning

Sitter hemma hos Kattisen och leker med hennes dator. Väntar på att Gilmore Girls ska ta slut så att Greys Anatomi kan börja. Sista avsnittet för säsongen idag och har hört att det ska sluta spännande. Jobbigt.

Har varit mest plugg idag. Typografikursen som är jätterolig och sen grupparbete restan av dagen som inte är lika roligt. Inte så lätt att jobba i grupp när man är 6 tjejer som vill säga sitt. Påfrestande och huvudvärksframkallande. Men vi fick i alla fall nånting gjort trots för få och krånglande datorer. 

Efter allt plugg fick jag i alla fall göra nåt roligt. Jag hade blivit inbjuden på chokladprovning! Det var jätteintressant och chokladen var god (förutom den med 100 % kakao). Tror den trollade bort min huvudvärk också. Choklad är dessutom uppiggande och nyttigt vet ni väl!

Nu börjar Greys!


Kommentarer
Postat av: sanna

Tack för en supernice helg!! Jo glömde jag min ansiktstvätt hos dig???

Puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback